» » Jin - Learn Chinese

Jin - Learn Chinese mp3 herunterladen

  • Darsteller: Jin
  • Album: Learn Chinese
  • Etikett: Virgin
  • Katalog #: 7243 8 38885 0 4
  • MP3: 1739 mb | FLAC: 1077 mb
  • Freigegeben: 2004
  • Land: Australia
  • Bewertung: 4.6/5
  • Abstimmungen: 757
  • Kategorie: Hiphop - Rap
Jin - Learn Chinese mp3 herunterladen

Trackliste

1A Little Hungry3:51
2Learn Chinese4:04
3Learn Chinese4:30
4Check The Clock3:11

Versionen

CategoryArtistTitle (Format)LabelCategoryCountryYear
VUSTDJ300Jin Learn Chinese (DJ Hype, J Majik & Wikkerman Remixes) ‎(12", Promo)VirginVUSTDJ300UK2005
7087 6 18210 2 4Jin Learn Chinese ‎(CD, Single, Promo)Virgin, Ruff Ryders7087 6 18210 2 4US2003
7087 6 18367 2 1Jin Learn Chinese ‎(CD, Single, Promo)Virgin, Ruff Ryders7087 6 18367 2 1UK2003
7087 6 18210 1 7Jin Learn Chinese ‎(12", Promo)Virgin, Ruff Ryders7087 6 18210 1 7US2003
VUST300Jin Learn Chinese ‎(12")VirginVUST300UK2005

Video

Album

Learn Chinese is the first single released from Jin's debut album The Rest Is History. The song features Wyclef Jean, who produced and co-wrote the track. At first, the song was a buzz song. But, later, it turned into the first single for Jin's debut album due to its success. This single has been said to be Jin's signature song. To date the single is still Jin's most successful song and single in his music career. The single was featured on an episode of The Andy Milonakis Show. The single went gold. Learn Chinese. Исполнитель: Jin. 2004 pop. Yall gon learn chinese, yall gon learn chinese Yall gon learn chinese, when the pumps come out, your gon speak chinese Yall gon learn chinese, chinese Yall gon be chinese chinese. Yall gon learn chinese, yall gon learn chinese Yall gon learn chinese, when the pumps come out, your gon speak chinese Yall gon learn chinese, chinese Yall gon be chinese chinese Yall gon learn chinese, when the pumps go off, yall gon speak chinese This hip-hop shit can fuck up your head man I know. Learn Chinese Album Version Feat. Jin, Wyclef Jean. UMG от лица компании EMI BMI - Broadcast Music Inc. PEDL, CMRRA. Watch the video for Learn Chinese from Jin's Holla Front for free, and see the artwork, lyrics and similar artists. Yeah, you know who this is, Jin Let me tell you this The days of the pork fried rice and the chicken wings coming to your. To favorites 0 Download album. Listen album. Songs in album Jin - Learn Chinese 2003. Jin - Learn Chinese Explicit Version. Jin - Learn Chinese Instrumental. Jin - Learn Chinese Acapella. Total votes: 0. Other albums by Jin. Jin Learn Chinese: Yeah I'm chinese, and what Another preview of Jin album Yeah you know who this is, Jin, and let. Another preview of Jin album Yeah you know who this is, Jin, and let me just tell you this The days of the pork fried rice and the chicken wings comin to ur house by me is over This is it, it's crazy OVA Ya'll gon learn chinese, ya'll gon learn chinese Ya'll gon learn chinese, when the pumps come out, your gon speak chinese Ya'll gon learn chinese, chinese Ya'll gon be chinese chinese Ya'll gon learn chinese, when the pumps go off, ya'll gon speak chinese. Ya'll gonna learn Chinese Jin speaking Chinese: dai lo Ya'll gonna be Chinese Jin speaking Chinese: Hurry, get out of here Ya'll gonna learn Chinese When the pumps come out, ya'll gon' speak Chinese. Woman singing. The game will never be the same Jin speaking Chinese: I already played the game Double-R refugees Jin speaking Chinese: Let's go home First Chinese rapper First Haitian rapper Refugees Jin speaking Chinese: Chinatown Jin speaking Chinese: I already played the game Jin speaking Chinese: That's it. Jins first single. Produced by Wyclef, it was not well received due to the esoteric references in the song. Features Song Lyrics for Jin's Learn Chinese album. Jin Lyrics provided by . Do you like this album Leave a review. In the Know. Lyricapsule: The Surfaris Drop Wipe Out June 22, 1963. RIFFd: Nas Nasir. Lyricapsule: The Byrds Drop Mr. Tambourine Man June 21, 1965. This song is by Jin and appears on the album The Rest Is History 2004. Yeah, I'm Chinese and whatYeah, you know who this is, JinLet me tell you thisThe days of the pork fried rice and the chicken wingsComing to your house by me is over. Y'all gonna learn ChineseY'all gonna learn ChineseY'all gonna learn ChineseWhen the pumps come out, y'all gon' speak Chinese